Coolin

hucr_logo_turism_hr

hucr_logo_turism_hrPécs-Mecseki Borút Közhasznú Egyesület (vinski klaster iz Pečuha), kao vodeći partner, i Općina Jagodnjak, kao partner na projektu, prošli su na 3. natječaju IPA CBC CRO HU s  projektom “Turistički menadžment kulina i drugih lokalnih proizvoda u Baranya i Baranji”.

 hucr_logo_turism_hr

 

 

 

image4Opći cilj Projekta je poboljšanje gastro turističke ponude, a specifični ciljevi su gastro turistička promocija kulina i drugih lokalnih proizvoda i poboljšanje konkurentnosti.

Predviđen je cijeli niz promocijskih aktivnosti, od kreiranja baze podataka proizvođača, organizacije i sudjelovanja na manifestacijama i sajmovima s obje strane granice, razmjene isustva proizvođača i turističkih eksperata, snimanja filma o kulinu, knjige recepata tradicijske hrane, izrade zajedničkog internet sajta do unapređivanja organizacije, vještina i znanja proizvođača osnivanjem klastera i provedbom edukacijskih tečajeva iz tehnologije proizvodnje kulina, standarda kvalitete i marketinga.

Provedbom aktivnosti i zajedničkim djelovanjem s madžarskim partnerima, osigurat će se povećanje proizvodnje kvalitetnijeg kulina i druge lokalne tradicijske hrane i postojanija gastro turistička ponuda. Kulinarski klaster bit će jezgro buduće  održive proizvodnje kulina i novih ideja u oblasti koja zasigurno ima perspektivu.

Zajednički projekt vrijedi nešto iznad 100.000 € (85% EU), provodit će se 11 mjeseci, a započeo je 01. 02. 2013. god.  

IPA CBC HUNGARY CROATIA PROGRAMME

 

NAZIV PROJEKTA

Touristic Management of Kulin and other Local Products in Baranya and Baranja

PREKOGRANIČNI PARTNERI

  • Pécs-Mecseki Borút Közhasznú Egyesület, Pečuh (LB)
  • Općina Jagodnjak (PP)

MJESTO PROVEDBE

  • Pecs (Baranya)
  • Općina Jagodnjak (Baranja)

OPĆI CILJ

Poboljšanje gastro turističke ponude u Baranya i Baranji

SPECIFIČNI CILJEVI

  • Gastro turistička promocija kulina i drugih lokalnih proizvooda
  • Poboljšanje organizacije i konkurentnosti proizvođača

CILJNA GRUPA

Proizvođači (OPG-i) kulina i drugih lokalnih proizvoda

KRAJNJI KORISNICI

Potrošači

GLAVNE AKTIVNOSTI

PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI

  • Gourmet dinner za gastro turističke eksperte i novinare (15. 02. 2013.,18:00 h, Hotel Corso, Pecs)
  • Zajednička trojezična baza podataka proizvođača i tradicijskih proizvoda
  • Zajednička mapa proizvođača
  • Trojezični web sajt
  • Kalendar promocijskih gasto događanja
  • Trojezična Image book
  • Trojezična knjiga recepata
  • Letci
  • Posteri
  • Bilbordi
  • Logo kulina
  • Brošure
  • Korporativni video (film) o proizvodnji kulina (5 min.)
  • Oglasi i najave događanja na radijskim i TV stanicama
  • Sudjelovanje na Sajmu turizma u Pecs (9-10. 03. 2013.)
  • Sudjelovanje na Fekedi wurst festivalu (25. 05. 2013.)
  • Organizacija i sudjelovanje na 1. HU CRO festivalu lokalnih proizvoda u Orfű (17-18. 07. 2013.)
  • Gastro klub u Pecs (1. mart, 12. april, 10. maj, 20. septembar, 11. novembar, 20. decembar)
  • Organizacija i sudjelovanje na Kulinijadi 2013 u Jagodnjaku (13. 06. 2013.)
  • Sudjelovanje na Poljoprivrednom sajmu u Osijeku
  • Sudjelovanje na Surduk festu u Karancu

TRENINZI, SEMINARI

  • HU CRO prezentacija proizvodnje kulina u Orfű (23. 02. 2013., 9:00 h)
  • Studijska putovanja u Mađarsku odnosno Hrvatsku – upoznavanje s primjerima dobre prakse u proizvodnji kulina i razmjena iskustava
  • Seminar za eksperte u Orfű (23. 03. 2013.)
  • Kviz znanja o tradicijskim proizvodima za djecu

ORGANIZACIJSKE AKTIVNOSTI, OBUKA

  • Osnivanje klastera proizvođača kulina i tradicijske hrane
  • Edukacija 10 proizvođača o tehnologiji proizvodnje kulina na OPG-ima i standardima kvalitete (1) i iz marketinga i prodaje (2)

REZULTATI

  • Postojanija gastro turistička ponuda s obje strane granice (kulin, drugi lokalni, tradicijski proizvodi, vino)
  • Veća proizvodnja i bolja kvaliteta kulina i drugih lokalnih proizvoda
  • Operativni klaster proizvođača od 10 članova, koji će biti jezgro buduće održive proizvodnje i marketinga kulina
  • Obučeni i certificirani proizvođači
  • Intenzivno promoviran gastro turizam (kulin, drugi tradicijski proizvodi), koji će zasigurno doprinijeti većoj održivosti ove proizvodnje
  • Uspostavljene veze i prekogranična suradnja

 ipa log2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skip to content